jika anda suka blog ini sila klik iklan tanda sokongan

Tuesday 1 May 2012

MENGENAL LELAKI YANG RAJIN DAN PEMALAS

jika anda suka atau mendatang mafaat dari posting ini sila klik iklan sbg tanda terima kasih

ASSALAMUALAIKUM...

wanita semulajadi suka kecantikkan. apa sahaja yang mereka buat mesti nak cantik. buktinya alat make up berjenis-jenis hanya untuk cantik. rumah mesti berhias dan bertanam bunga untuk cantik.
Dalam keghairahan dan sifat semula jadi inginkan kecantikkan inilah wanita terpedaya. Perangkap cinta cukup banyak membinasakan wanita Islam Malaysia.
Ramai yang menjadi janda dan bohsia kerana cinta. Ramai yg patah hati dengan lelaki dan menjadi LGBT.Puncanya adalah mahukan kecantikkan dan kesempurnaan. Sentiasa mengangap lelaki hodoh adalah jahat dan jelek.Ini kerana peranan media yg sentiasa menunjukkan laki gemuk dengan watak jahat darilah cerita doreamon hinggalah movie. dan hero pula hensem....
ok... sy nak bagi skit tips nak kenal laki baik dan jahat cam na supaya jangan terperdaya.

1.  muka sangat hensem perangai sangat lembut... ini jenis yg sangup pukul bini...
2. ayat power sampai perempuan sentiasa tunggu bila dia nak call.... biasa ini penagih dadah bila dah stim ayat mmg leleh ma... sapa kawin insyaAllah dapat hadiah AIDS.
3. kuat berjanji... apa je semua boleh... sah-sah penipu. Confirm awek ramai
4. sembang gempak... suka lepak simpang dan kedai kopi... ini jenis tak nak keje,... berjuta alasan untuk tak nak keje... muka hensem pun you all fikir la sendiri kawin bukan 1 hari...
5. ni yang paling senang nak kenal.... laki yg guna moto 125z berani confirm 99% malas keje hidup dengan duit mak bapak... sebab mereka guna moto ni ... minyak kuat, 2t lagi... kalau org bekerja gerenti tak sangup... mereka ni sangup kerana mereka hanya tau minta duit kat mak bapak bukan cari duit sendiri.
ok itulahg dari pemerhatian dan kajian aku. yg buruk dari aku.. harap maaf dan yg baik dr Allah SWT.